jan 14, 2019 | Algemeen, Digitale Generatie, Do it yourself, Ecommerce, Facebook, Facebook Messenger, Skills, Social Media Nieuws, Social Media Trends
Facebook Trends rapport 2019 is uit!
Facebook brengt regelmatig interessante rapporten uit over trends onder diverse doelgroepen. Aangezien Facebook veel data heeft tot haar beschikking, en deze data ook deelt met marketeers, kunnen wij ons voordeel hiervan opdoen. So-MC heeft een paar interessante, leuke trends voor jou uit het rapport op een rijtje gezet dus lees snel verder en doe er je voordeel mee!
Wat kun je met deze trends?
Trends zijn belangrijke veranderingen in de ‘macro’ omgeving waar jij als marketeer, ondernemer of communicatiespecialist, op in kunt spelen. Weet je nu al dat een trend, een verandering, jouw doelgroep gaat raken en-/of beïnvloeden? Denk alvast na hoe ook jij hier zakelijk op kunt inhaken. (Bijv. door het aanbieden van een nieuwe dienst, je communicatie/marketing hierop aan te passen e.d.).
Wil jij weten wat de komende tijd de trends zijn op het gebied van:
- Beauty & Fashion
- Commerce
- Entertainment
- Food & Drinks
- Mind & Body
- Science & Technology
- Travel & Leisure
In de grafieken ernaast zie je meteen onder welke doelgroep deze trend populair is;
- leeftijdscategorie
- geslacht
En ook hoe snel deze trend groeit. Zo kun je zelf inschatten of jij hier met jouw bedrijf, organisatie op kunt anticiperen (of juist niet, die keuze is natuurlijk helemaal aan jou!).
Welke trends zijn populair? Facebook Trends rapport voor 2019
In de categorie ‘Commerce’ | Social Shopping
Hoe kan het ook anders. Uit Facebooks Trend Rapport 2019 blijkt dat 93% van de geanalyseerde dames graag meedoet aan Social Shopping. Vooral in de leeftijdscategorie 18-34 is Social Shopping populair. (Denk hierbij aan o.a. ‘Shoppable‘ items op Social Media).

In de categorie ‘Productiviteit’ | Wu Wei
Deze trend, genaamd Wu Wei, is helemaal van deze tijd. Simpel gezegd; werken wanneer je je goed en energiek voelt! Of te wel ‘go with the flow’. En ook rusten wanneer je lichaam aangeeft dat je rust nodig hebt. It’s all about the balance, baby!

In de categorie ‘Technology’ | Livestreams
Dat livestreams steeds populairder worden is niet echt een verassing. Wat grappig doch superserieuze business is, is de volgende trend:
Viewers can even pay to cheer on favorite streamers, a feature released in 2018
De populaire app Twitch is hier trendsetter in.


So. Heel het rapport lezen?
Download het rapport hier. Wil je meer leren over Social Media, Facebook Marketing? Bekijk hier de Facebook Marketing Video Tutorial voor beginners of neem contact op voor de mogelijkheden.
Eigenaar So-MC | The AI Company. Gedreven door AI, digitale marketing en innovatieve concepten. Word AI Member en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste AI-ontwikkelingen!
jan 1, 2019 | Algemeen, Digitale Generatie, Do it yourself, Ecommerce, Emoji marketing, Facebook, Facebook Messenger, Google Plus, Instagram, LinkedIn, Mindset, Nieuwsflits, Pinterest, PIXZ, Self, Skills, Social Media Nieuws, Social Media Trends, Storymarketing, Success, Tech, Twitter
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Volg de opleiding Social Media Manager en investeer in je toekomst!
Social Media is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en bedrijven zijn continu op zoek naar beste mensen!
De opleiding Social Media Manager is anders dan normaal of wat je op school leert. Waarom? Lees hier meer!
? PRAKTIJK; deze opleiding is gebaseerd op hoe het in de praktijk is en dus meteen toe te passen
?ACTUALITEIT; wat nu in een boek gedrukt staat is volgende maand weer al oud nieuws, bij deze opleiding leer je de nieuwste, meest actuele, kennis!
? GEEN DIPLOMA NODIG; je hoeft om deel te nemen GEEN diploma te hebben, de wil om te leren is belangrijker dan je educatieve achtergrond
?SUPERGOED TE COMBINEREN; de opleiding duurt zes weken. Je hebt zes colleges van een dagdeel. Daarnaast kun je studeren in de tijd die jij wilt!
?SOFT SKILLS; hoe verkoop je jouw plannen in een organisatie, hoe ga je om met weerstand? Ook deze Soft Skills komen aan de orde
?PLAN; je levert voor je organisatie een concreet Social Media plan op waar je zo mee aan de slag kunt!
So! Enthousiast?
Lees hier meer of neem contact op.
Eigenaar So-MC | The AI Company. Gedreven door AI, digitale marketing en innovatieve concepten. Word AI Member en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste AI-ontwikkelingen!
dec 23, 2018 | Algemeen, Facebook, Facebook Messenger, Nieuwsflits, Social Media Nieuws
Aantal Type Facebook Advertenties
Facebook heeft haar advertentievormen enorm uitgebreid afgelopen jaren. So-MC zet de meest gebruikte Advertentievormen op Facebook even op een rijtje voor je!
Een paar jaar geleden, toen So-MC nog de trotse eigenaar was van het domeinnaam www.AdverterenFacebook.Com?*, waren er een paar keuzes om te adverteren op Facebook;
- adverteren op Facebook met als doel het genereren van clicks naar je eigen site
- adverteren op Facebook met als doel het krijgen van zichtbaarheid
- adverteren om meer likes te genereren voor je eigen Facebook business page.
Laten we maar met de deur in huis vallen; dit aantal is nogal gegroeid. Facebook heeft haar mogelijkheden om te adverteren op haar platform enorm uitgebreid en als je voor het eerst op Facebook Business Manager kijkt, kun je door de hippe termen jouw gewenste doel maar net vinden. Als je al weet waar je moet zoeken…
Naast het ‘boost post’ waarmee je snel meer interactie kunt krijgen op je bericht, zijn er nog diverse mogelijkheden. Het overzicht hieronder zoomt in op de vormen die je NU veel ziet bij Facebook Adverteren.
Hier worden populaire Advertentievormen op Facebook één voor één toegelicht, lees snel verder!

1. Facebook Adverteren in de Newsfeed
De advertenties in je Newsfeed via je mobiel, zijn de afgelopen jaren flink toegenomen. Je zit lekker door je posts heen te scrollen en om de (circa) 3, 4, 5 posts van je vrienden, komt er een gesponsord bericht. Als pagina beheerder kun je gericht jouw doelgroep bereiken (als je goed target uiteraard) met zo een bericht. Je merkt aan de hand van je resultaten of de gesponsorde posts zijn aangeslagen.
2. Facebook Adverteren in de Stories
Sinds Facebook Stories heeft gelanceerd, hebben ze uiteraard ook de mogelijkheid om hierin te adverteren. In je stories scrollt een gebruiker niet van boven naar beneden maar juist van links naar rechts. Tussen de ‘organische’ stories (stories van mensen uit je Facebook vrienden-kring) staan nu ook gesponsorde stories.
3. Facebook Adverteren via Carrousel Ads
De Carrousel Advertenties bestaan uit minmaal 2 en maximaal 10 foto’s of video’s die je kunt laten sliden in één advertentie. Stel je wilt een setje kleren laten zien, dan kun je dit leuk doen om voor de Carrousel Ads te kiezen (denk aan één foto per item; een foto van de jas, de trui, de broek, de schoenen en de accessoires). Je kunt elk item naar een aparte url sturen; dat is natuurlijk super in het geval dat je een webshop hebt en per item een andere link wilt meegeven!
4. Facebook Adverteren in Messenger
Sinds het gebruik van Messeging apps enorm is toegenomen, en dus ook het gebruik van Facebook Messenger, zie je hierin ook advertenties. Je kunt als bedrijf, organisatie, merk dus ook tussen de privéberichten van jouw (potentiële) klanten terecht komen.
5. Facebook Adverteren via de Newsfeed op desktop
De advertentievormen waar het mee begon! De advertenties in de newsfeed van je fan, (toekomstige) klant via desktop tonen. Deze advertentievorm is ietwat aan het uitsterven simpelweg door het feit dat steeds meer mensen Facebook vanuit hun smartphone bezoeken (ca. 80 – 90% van de bezoekers komen via mobiel, maar let op, dit kan verschillen per doelgroep) en doordat er in de tussentijd veel meer opties zijn bijgekomen voor Facebook adverteren.
6. Facebook Adverteren via de Rechterkolom op de desktop
Ook dit is een gouwe ouwe! Aan de rechterkant van je desktop zie je de meest recente Stories, daaronder de verjaardagen en dan advertenties. Vaak relatief klein weergegeven.
7. Facebook Adverteren via het Audience Netwerk
Het Audience Netwerk van Facebook bestaat uit sites (apps) van derde partijen. Met andere woorden; als je hier op gaat adverteren wordt jouw advertentie getoond aan mensen die op sites (apps) zitten die gelinkt zijn binnen dit netwerk. Je advertentie wordt dus NIET op Facebook zelf getoond als je enkel voor deze optie gaat. Dit kan interessant zijn als je meer awareness nodig hebt voor je product of dienst en veel mensen tegelijk wilt bereiken, ook buiten Facebook om.
8. Facebook Adverteren via Facebook Marketplace
Deze is relatief nieuw aangezien Facebook Marketplace nog maar twee jaar bestaat. Stel dat je weet dat jouw doelgroep op zoek gaat naar tuinspullen via de marktplaats van Facebook, kun je hier ook tussen komen te staan met jouw product of dienst!
Wanneer gebruik je welke advertentie?
Dat is afhankelijk van onder andere welk doel je hebt. Denk hierbij aan de volgende doelen:
- het verhogen van engagement op je bericht
- het verhogen van engagement op je event
- het genereren van clicks naar je site
- het genereren van leads naar je site
- het stimuleren van sales op je webshop
- het verhogen van naamsbekendheid
- het stimuleren van direct contact middels privé berichten
Je kunt dus zelf diverse formats met diverse doelen combineren. Zo laat Facebook zien dat ze online adverteren echt naar een niveau hoger brengen maar het niet altijd voor iedereen even duidelijk maken. Tip; denk echt eerst na wat je wilt bereiken, kies daarna je doelstelling en dan pas je advertentieformat.
So!
Wil je meer weten over Facebook Advertising? Neem vrijblijvend contact op of bekijk de workshops.
*) Deze is ca. 5 jaar na dato verplicht ingeleverd bij Mark Zuckerberg….

Eigenaar So-MC | The AI Company. Gedreven door AI, digitale marketing en innovatieve concepten. Word AI Member en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste AI-ontwikkelingen!
dec 10, 2018 | Algemeen, Facebook, Facebook Messenger, Nieuwsflits, Social Media Nieuws
Hoe weet ik waar Facebook mijn advertentie plaatst?
Facebook is zo ontzettend hard gegroeid in al haar opties om te adverteren voor bedrijven dat je (bijna) door de digitale bomen het bos niet meer ziet. De Facebook Business Manager is behoorlijk aangepast en er komen bijna dagelijks nieuwe features in. Wat, als je het een beetje volgt, ontzettend gaaf kan zijn en veel kansen biedt. Zit je er wat minder in is het wellicht een doolhof en snap je de logica misschien nog niet achter elke stap.
Lang verhaal kort; stel je wilt gaan adverteren op Facebook maar wilt eigenlijk wel weten WAAR Facebook jouw advertentie laat zien.
Niet in de zin van ‘Waar’ in welke locaties maar ‘Waar’ in het doolhof dat Facebook, Facebook Messenger, Facebook Newsfeed, Facebook Stories, Facebook Desktop en Facebook Marketplace heet.
Daar gaan we eens even antwoord op geven! So! Komt ‘ie!
Waar kan ik zelf beheren waar Facebook mijn advertenties weergeeft?
Als je in Business Manager (Advertentie Beheer) aan het werk bent zie je in de stap Plaatsingen (onder Budget en Planning) standaard het volgende aangevinkt:
‘Automatische Plaatsingen (aanbevolen)’

Facebook gaat dan automatisch de beste plaatsen binnen haar advertentienetwerk (denk hierbij aan jouw advertentie in de Newsfeed van je potentiële klanten, in de stories, Messenger, op Facebook Marketplace etc) voor jouw advertentie zoeken. Hiermee geef je Facebook eigenlijk soort van vrijbrief om jouw advertentie te plaatsen waar zij denken dat het de beste resultaten oplevert. Uiteraard kan dit een goede keuze zijn.
Wil je echter meer controle over WAAR je jouw Facebook advertentie WEL en waar NIET wilt tonen? Wil je jouw advertentie bijvoorbeeld enkel in alle mobiele advertentievormen laten weergeven? Dat kan! Lees hier verder!

Stap 1. Vink Plaatsingen bewerken aan
Zojuist zag je dat Facebook standaard ‘Automatische plaatsingen’ aan heeft staan. Zelf zet je nu ‘Plaatsingen Bewerken’ aan. Je ziet dan meteen de volgende optie staan:

Hier kun je kiezen of om zowel jouw doelgroep te bereiken via:
- Mobiele advertenties op Facebook en of Instagram
- Desktop advertenties op Facebook en of Instagram
- Mobiele en advertenties op desktop op Facebook en of Instagram
(Voor de analisten onder ons; je ziet hier al dat je veel keuzes hebt en dit is nog maar het begin).
Stap 2. Kies de advertentievormen naar wens
Het mooie van Facebook en Instagram adverteren is dat je veel, gelukkig, zelf in de hand hebt. Je kunt dus in deze stap exact zelf aanvinken waar je WEL wilt dat jouw advertentie zich toont en dus ook waar NIET. Let wel op dat niet alle combinaties altijd mogelijk zijn met elk doel. Zo kun je bijvoorbeeld niet adverteren in Facebook Messenger met een gesponsord bericht en met als doel het genereren van merkbekendheid.
So samenvattend; in deze stap kun je dus aangeven of je:
- op Facebook wilt adverteren
- op Instagram
- of op beiden
En kies je je gewenste type advertentievorm en platform:
- adverteren in de Newsfeed
- in-stream video’s advertenties
- adverteren in Facebooks Marketplace
- adverteren in de Stories van zowel Facebook als Instagram
- jouw bericht in Messenger tonen als gesponsord bericht

So! Adverteren op Facebook en Instagram?
Neem contact op met So-MC of word meteen Social Media Manager.
Eigenaar So-MC | The AI Company. Gedreven door AI, digitale marketing en innovatieve concepten. Word AI Member en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste AI-ontwikkelingen!
dec 1, 2018 | Algemeen, Digitale Generatie, Facebook, Nieuwsflits, Social Media Nieuws
Waarom Facebook gaat Marktplaats overbieden
Had ik net mijn winterbanden voor €12 op Marktplaats te koop gezet, zegt mijn vrouw dat Facebook gratis is….’ aldus een ietwat oudere meneer die naar eigen zeggen ‘niets met Social Media heeft’. En het verhaal vervolgt; en prompt. Zo waren ze verkocht. Het werkt dus echt…
Ja. Het werkt ook echt. Facebook groeit wellicht niet meer onder de ‘Next Generations’ maar wel op andere vlakken die zeker niet over het hoofd gezien mogen worden. Naast het feit dat Facebook 10,8 miljoen Nederlandse leden kent waarvan 7,6 miljoen dagelijks (!) inloggen en Marktplaats 2,1 miljoen Daily Active Users heeft, heeft Facebook nog meer potentie op het gebied van online handel.
Marktvraag
Met de overconsumptie waarin wij leven zal de marktvraag naar ‘het snel online verkopen van je eigen spullen’ enkel maar stijgen. Velen onder ons zijn gewend aan het fenomeen Marktplaats en de (on-)geschreven regels ervan. Even wat op Marktplaats zetten, even van Marktplaats gehaald. Marktplaats is een mooi begrip geworden in onze maatschappij. (Bedankt Reinier Bouman).
Desalniettemin heeft Facebook zich met haar eigen ‘Marketplace’ flink in het digitale oog gewerkt. Hierbij hanteren ze de strategie die Google destijds koos bij de lancering van Google Plus, zij het iet-wat subtieler. Toen Google Plus gelanceerd werd, had iedereen met een YouTube account destijds meteen een Google Plus account. Echter zat niet elke internettende internetter hierop te wachten…
Maar goed, Facebook is een groot platform met inmiddels een zeer uitgebreid menu en daar staat Marketplace nu dan ook prominent tussen. Zowel op je desktop als via mobiel. Dus die streep hebben ze al voor op Marktplaats.

Artificial Intelligence
Wat Facebook Marketplace onze eigen Marktplaats gaat doen verslaan op het gebied van aantallen (en dus ook omzet in de toekomst aangezien die twee een mooie relatie hebben) heeft te maken met de core van Facebook; de passie voor techniek. En die uit zich in dit geval in de voorsprong op het gebied van Kunstmatige Intelligentie oftewel Artificial Intelligence. Facebook werkt al op diverse gebieden met AI; zowel op het gebied van Facial recognition, Messenger als in Facebook Stories. Daarnaast hebben ze een gespecialiseerd team in AI die ver in de toekomst duikt om alle mogelijkheden te onderzoeken. Een concreet project is ‘Rosetta‘. Rosetta analyseert miljarden foto’s en leert hiervan (het zogeheten ‘machine learning). Eén van de doelen van Rosetta is om beelden beter te begrijpen en dus ook in te kunnen spelen op de visuele maatschappij; online wordt er zoveel visuele content gedeeld, Facebook speelt hier dus op in door deze kennis in het algoritme op te nemen. Uiteraard met gewenst resultaat dat de gebruikers steeds betere content krijgen te zien die aansluit bij hun (onbewuste) behoeftes.
Wat betekent Artificial Intelligence concreet in Facebooks Marketplace?
Facebook werkt fanatiek met Kunstmatige Intelligentie voor zowel de kopers als verkopers op haar eigen Marketplace. Dit zie je terug aan:
- Automatische suggesties op het gebied van;
- Prijs; als je iets gaat verkopen, geeft Facebook Marketplace automatisch een vraag prijs aan als suggestie
- Locatie
- Categorie
- Suggesties; als kopende partij zie je continue suggesties op basis van je interesses én locatie
- Messenger; zodra je op ‘Vragen om informatie’ klikt als kopende partij, krijgt de verkopende partij automatisch vragen binnen via Messenger.


Dat nog niet alles geheel Nederlands is, nemen we uiteraard voor lief. Snelheid bedient de consument anno 2019. Marktplaats biedt veel van deze functies ook aan, echter heeft Facebook een grote voorsprong gezien hun relatief grote team wat gespecialiseerd is in AI, hun passie voor techniek en financiële motor.
Online veiligheid
Als je een keer via Marktplaats bent opgelicht, wat ik niet hoop, weet je wat het proces is. Als ‘slachtoffer’ dien je aangifte te doen bij de politie en allerlei procedures te volgen. Het account van de oplichter wordt verwijderd door Marktplaats maar met de nieuwe AVG wetgeving heb je dus geen zicht op andere data zoals mailadres, vrienden, foto’s e.d.
Nu zal ik zeker niet gaan beweren dat Facebook Marketplace betrouwbaarder is dan onze eigen gele variant. Dat blijft echt aan de gebruikers zelf. Maar wat wel zo is, dat als je iets gaat kopen bij iemand via Facebook Marketplace, je direct op zijn / haar profiel kunt kijken en dus al veel meer informatie ziet (Facebook vrienden, profielfoto, woonplaats, wellicht een paar niet verborgen foto’s en berichten) en dan heb je al meer een beeld dan enkel een naam, woonplaats en jaartal op Marktplaats.
Maar nogmaals; hoe dit topic zich in de praktijk bij Facebook gaat ontwikkelen zullen we moeten afwachten. Marktplaats is al hevig getest op het gebied van oplichters…
Gratis. Free. Gratuite.
Facebook Marketplace is gratis. In ieder geval nu nog. Waar dit een belangrijk businessmodel van Marktplaats is, heeft Facebook ingezet op een ander verdienmodel. Facebook vraagt dus (nu) geen geld voor het plaatsen van jouw bericht; of dit nu een paar sokken zijn, een auto of je ski’s; het is nu gratis.
Doorplaatsing naar Facebook groepen
Wat Facebook enorm slim doet is dat als je iets wilt verkopen via Marketplace, je jouw aanbod direct kunt doorplaatsen naar een lokale Facebook verkoop groep. Zo kun je jouw prachtige spulletjes snel onder de aandacht krijgen van potentiële kopers. Uiteraard kun je je Te-Koop bericht ook delen op je eigen Facebook profiel.
The long run
In Amerika gebruikt één op de drie Facebookers Marketplace minimaal één keer per maand, aldus het team van Facebook. Mark Zuckerberg heeft zo een groot imperium opgebouwd, met zoveel data, slimme technieken en kapitaal dat zij erin zitten voor de lange termijn. Marktplaats is onderdeel van Ebay, ook geen kleine jongen maar Marks visie is er toch een om in de gaten te blijven houden.
Kortom, ik vrees dat Facebooks Marketplace Marktplaats op den duur zal gaan overbieden. Blijf So-MC volgen om te kijken hoe deze ontwikkeling zich voorzet in de toekomst of neem contact op voor meer informatie.
Eigenaar So-MC | The AI Company. Gedreven door AI, digitale marketing en innovatieve concepten. Word AI Member en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste AI-ontwikkelingen!
nov 22, 2018 | Algemeen, Do it yourself, Facebook, Skills, Webcare
Slechte recensie van Facebook verwijderen
Misschien wat het je al opgevallen maar het ‘ouderwetse’ Facebook beoordeling systeem is aangepast naar Facebook Aanbevelingen. Facebook hanteerde altijd een 5-sterren systeem waarin een bezoeker, klant, gast zijn of haar mening kon delen.

Ondanks dit nog maar vrij recentelijk live staat, blijven de oude ‘sterren’ recensies dus wel op jouw zakelijke Facebook pagina staan, ook als deze negatief zijn!
Dus. Stel dat je een slechte recensie (aanbeveling) hebt ontvangen, hoe kun je deze dan verwijderen? En kan dat überhaupt?
Kun je eigenlijk wel direct een slechte recensie verwijderen van Facebook?
We zullen maar meteen even met de spreekwoordelijke deur in je digitale huis vallen voordat je heel dit artikel leest en straks teleurgesteld bent; nee dat kan niet. Er is geen ‘verwijder nu’ instelling bij een recensie (of aanbeveling) op jouw zakelijke Facebook Pagina. Wel kun je aanbevelingen uit zetten; er is dan geen ruimte voor jouw klanten, fans, gasten om een aanbeveling te plaatsen.
Je kunt dus ZELF als pagina beheerder niet direct een recensie verwijderen. Dit doet Facebook uiteraard met een reden
Wat is er dan wel mogelijk?
De eerste stap is om altijd in contact te treden met degene die iets negatiefs achterlaat; je kunt zelf reageren en vragen om direct contact (bijvoorbeeld via Messenger). Mocht je het (offline) kunnen oplossen, kun je vragen of diegene zijn/haar digitale woorden zelf wilt verwijderen.
In het geval dat je iemand niet kan bereiken of iemand wilt deze recensie niet weghalen maar volgens jou is deze helemaal niet relevant, oneerlijk of wat dan ook, kun je doorgaan naar de volgende stap.
Rapporteer de ongepaste recensie bij Facebook
Ook bij Facebook werken mensen. En daar werken ook teams die content, dus ook recensies & aanbevelingen, beoordelen die gerapporteerd zijn. Dat is dus het goede nieuws! Je kunt zelf dus degelijk wel een recensie die volgens jou oneerlijk/niet de realiteit/wat-voor-argument-je-ook-hebt, zelf rapporteren.
Hoe rapporteer je een recensie je weg wilt hebben van jouw zakelijke Facebook pagina?
Ga naar je tabblad Recensies aan de linkerkant van jouw zakelijke Facebook pagina. Ga naar de betreffende recensie en klik op het icoontje met de ‘i’, zie hier:

Stap 1 | Facebook Recensie rapporteren

Stap 2 | Facebook Recensie rapporteren
Je krijgt nu een pop-up waar je kunt melden waarom jij deze recensie weg wilt hebben. Facebook laat je kiezen uit de volgende redenen:
- Recensie is niet relevant
- Oneerlijke recensie
- Naaktbeelden
- Geweld
- Pesterijen
- Zelfmoord
- Spam
- Drugs
- Haatdragend taalgebruik
Kies de reden die in jouw situatie van toepassing is.

En nu?
Afwachten. Facebook laat zich niet uit over responstijden en beloftes of zij deze review weghalen. Als je op een later tijdstip zoekt en je kunt deze betreffende review niet meer vinden; dan heeft Facebook haar werk gedaan. Je kunt ook altijd kijken op jouw Facebook Support inbox via deze link.
PS: ben jij nu goed geholpen door dit artikel van So-MC? Beveel So-MC dan aan op de Facebook pagina 🙂
Eigenaar So-MC | The AI Company. Gedreven door AI, digitale marketing en innovatieve concepten. Word AI Member en blijf altijd op de hoogte van de nieuwste AI-ontwikkelingen!