LinkedIn Posts inplannen {via je eigen LinkedIn Pagina}

Wil je efficiënter gebruik maken van LinkedIn? Gebruik dan de handige functie om je posts in te plannen op je eigen LinkedIn pagina. Je kunt nu ook via jouw LinkedIn pagina zelf jouw posts inplannen; de feature waar social media managers lang op hebben gewacht is nu {gratis} beschikbaar. Hier leggen we in 5 stappen uit hoe je zelf posts kunt inplannen via LinkedIn.

 

Stap 1. Ga naar je zakelijke LinkedIn pagina

Ga naar je zakelijke LinkedIn pagina en klik op ‘Begin met het schrijven van een bijdrage’.

LinkedIn Posts inplannen

Stap 2. Creëer een LinkedIn post 

Maak een LinkedIn post die je wilt inplannen.

LinkedIn Posts inplannen

Stap 3. Klik op ‘Plannen’ (klokje)

Klik op het ‘klokje’.

LinkedIn Posts inplannen

Stap 4. Plan de publicatie voor jouw LinkedIn post

Kies de dag en tijd waarop jij wilt dat LinkedIn jouw bericht publiceert.

LinkedIn Posts inplannen

Stap 5. Bevestig 

Tevreden? Bevestig je post door op ‘schema’ te klikken.

LinkedIn Posts inplannen

 

LinkedIn posts inplannen via smartphone

De stappen hierboven zijn gemaakt vanuit desktop. Wil je posts inplannen vanuit je smartphone? Bekijk dan deze YouTube short van So-MC en abonneer je op ons kanaal voor Social Media Tutorials & trends.

 

So! Meer weten over Social Media Management?

Volg de e-cursus Social Media Manager of Content Marketing; ga naar Social Media Manager Cursus en kies de cursus die bij jou past.

 

Protected by CleanTalk Anti-Spam