Inhakers op de DollyPartonChallenge

Dolly Parton heeft op 74-jarige leeftijd een razend populaire Social Media Challenge ingezet, de DollyPartonChallenge waarin ze op haar Instagram haar veelzijdigheid laat zien. Met de woorden ‘Get you a woman who can do it all ?’ laat ze haar diverse kanten zien. En uiteraard… vele merken en BN’ers komen met creatieve inhakers op Social Meda, bekijk ze hier.

Heineken

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Social networking since 1873 ? #dollypartonchallenge #instamemes #Heineken

Een bericht gedeeld door Heineken (@heineken) op

Roel van Velzen

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Roel van Velzen / VanVelzen (@vanvelzenmusic) op

Elon Musk

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Preach. #elonmusk

Een bericht gedeeld door Elon Musk Daily (@elonmuskx) op

MacDonalds

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Vier keer genieten! Wat is jouw favoriet? ? #DollyPartonChallenge

Een bericht gedeeld door McDonald’s Nederland (@mcdonaldsnl) op

Klaas Dijkhoff

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

TikTok was een brug te ver. Je kunt mij volgen op de eerste drie. En Tinder, die tijd is voorbij… ?

Een bericht gedeeld door Klaas Dijkhoff (@klaasdijkhoff) op

Uber

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

#dollypartonchallenge

Een bericht gedeeld door Uber (@uber) op

KLM

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Get you an airline who can do it all? #Dolly #flyKLM #RoyalDutchAirlines

Een bericht gedeeld door KLM Royal Dutch Airlines (@klm) op

So! Meer leren over inhakers op Social Media?

Creatieve content is een manier om een bedrijf te onderscheiden van de concurrenten en in de markt. Juist omdat klanten, medewerkers en leads veel tijd online besteden en deze trend alleen maar toeneemt. Wil jij meer leren over het onderscheiden van jouw bedrijf door het maken van creatieve content? Volg dan een workshop of cursus over Content Creatie of Social Media Managent bij So-MC.