In een tijd dat het nieuws is dat Sergio Herman zijn Instagram account gehackt is…

In een tijd dat het voorpaginanieuws is dat Sergio Herman zijn Instagram account gehackt is, we genderneutrale papadagen hebben en bewoners van zorghuizen volop meezingen met zorgrobot Zora, is het tijd voor iets andere marketing.

Teveel keuze, teveel informatie

Er is simpelweg ZOVEEL keuze, of je nu naar de Supermarkt gaat, naar de Zalando App of naar je Instagram account. Bijna alles is in overvloed. En dat zorgt ervoor dat bedrijven en organisaties simpelweg moeten opvallen bij hun focus-doelgroepen, willen ze een lange termijn bestaansrecht hebben.

Durf te kiezen; ook in je marketing

En precies in het woord ‘kiezen’ gaat het in de praktijk vaak mis. Vraag maar eens een willekeurig iemand wie ze willen bereiken. En de antwoorden variëren in een range van ‘mannen en vrouwen van 25-50 jaar’ tot en met  ‘Iedereen van 0-100’. Dat kan. Alleen besef dan dat je KIEST voor veel ‘waste’. Want er wordt zoveel informatie op deze mensen afgevuurd, hoe kun je dan nog opvallen?

Gerichte marketing

Het antwoord; ‘less is more and creativity is key’. Vooral dat eerste is vaak in tegenstrijd met ons gevoel; we willen meer; meer omzet, meer klanten, meer bereik, meer volgers. Maar zolang sommige dingen niet direct jouw businessdoel dienen, heb je er simpelweg helemaal niets aan behalve onnodig werk. Met de cursus die So-MC heeft opgezet focussen we op doelgerichte marketing vanuit het fundament. Zo bespaar je tijd, kosten, energie én gaat het je ook opleveren wat jij wilt; Success.

So! Meer weten? 

Heb je interesse in de cursus Skills & Self = Success waar doelgerichte marketing de basis is? Neem contact op of ga naar https://JaIkWil.so-mc.nl. So. Time for Change!