#Femoji; de vrouwelijke Emoji’s

Emoji Marketing is al (bijna) onmisbaar aan het worden als marketingfenomeen. Vele bedrijven zijn aan het experimenteren met het integreren van deze herkenbare tekentjes in hun online communicatie.

Zo heeft het bedrijf BodyForm de serie vrouwelijke Emoji’s ontwikkeld; de #Femoji. Deze Femoij’s hebben als doel de taboo op het gebied van de vrouwelijke maandelijkse periode, te doorbreken. BodyForm is een online petitie gestart om deze icons te algemeniseren, zodat iedereen toegang heeft tot het delen van hun emoties op het gebied van haar ongesteldheid.

#Femoji; de vrouwelijke Emoji's

Onze vraag is; welk bedrijf komt met de mannelijke tegenhanger ;-)?

Emoij Marketing door merken

Bekijk hier hoe ook Starbucks, MTV & Star Wars Emoji marketing in zetten om de interactie met hun volgers te verhogen.

So! Trends

Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van, word Social Media Manager of ondernemer in Social Media. Meld je aan voor onze nieuwsbrief, volg So-MC online of neem direct contact op.